Jaskółka 2000 cz.9 – druga listewka determalizatora

W tym momencie zająłem się przyklejeniem drugiej listewki tajemniczego instrumentu o nazwie determalizator. Listewka została przyklejona do spodniej części belki ogonowej, tak jak jest to przedstawione na zdjęciu poniżej.

j2056

Do świeżo ukończonego łoża statecznika poziomego przyłożyłem statecznik, aby wiedzieć o ile mam wysunąć listewkę determalizatora. Jak już wiedziałem ile mam wysunąć, na listewce zaznaczyłem linię, aby wiedzieć, do którego miejsca mogę nałożyć klej.j2057

W czasie klejenia listewki potrzebowałem przykleić również koniec sznurka, który był w zestawie.j2058

Po przyłożeniu wszystkiego na miejsce i zablokowaniu, wszystko wyglądało następująco. Warto wypiłować mały rowek w miejscu gdzie znajdzie się sznurek. Dzięki temu będzie można łatwiej upchnąć sznurek.j2059

Informacje o konstruktywnymechanik

master of the universe
Ten wpis został opublikowany w kategorii Projekt, Strona główna i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz